avatar Ten blog rowerowy prowadzi mrozin z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 5247.00 kilometrów w tym 987.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.48 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy mrozin.bikestats.pl
  • Sprzęt Rincon

Pogórze Przemyskie - dz. 3.

Wtorek, 26 lipca 2011 · dodano: 26.07.2011 | Komentarze 7

Cel wyprawy - Kopystańka (541m.) góra na której stoku usytuowana jest wieś Kopysno a w zasadzie to co z niej pozostało po spaleniu wsi w 1945r. przez oddział UPA oraz akcji wysiedleńczej.

Przez pierwsze 30 km trasa wiodła mnie wzdłuż Sanu z dwoma podjazdami: na Górę Babicką oraz szutrem na Gruszową. Podczas podjazdu na Gruszową towarzyszył mi zapoznany na trasie biker z Przemyśla - Maciek. Pogadaliśmy o okolicznych trasach i jak to zajebi... pośmigać po pogórzu rowerem:) Podjazd na Kopytsańkę zaczął się w Rybotyczach. Generalnie szło gładko, podjazd szutrowo-gruntowy, tylko że końcówka niezbyt ciekawa. Nie udało mi się utrzymać żółtego szlaku i ostatnie kilkaset metrów pokonywałem czerwonym, który jak się okazało wiedzie przez teren prywatny, na którym właściciel (ponoć nieco zwichrowany ekolog) hoduje dzikie świnie i psy. Było nieciekawie gdy niby oznakowany szlak przerodził się w bagniste, porośnięte trawskiem podejście. Z lasu dobiegało ujadania psów a po krzakach buszowały dzikie świnie. Kurde kto znakuje szlak który prowadzi przez fermę dzików!? Byłem o krok od zawrócenia ale ostatecznie przedarłem się przez zarośla. Widoki ze szczytu rewelacja, szczególnie w kierunku pd.-zach. Doskonale widoczna Kalwaria Pacławska i szczyty po stronie ukraińskiej. Podczas zjazdu udało mi się utrzymać na żółtym szlaku dzięki czemu ominąłem to chore miejsce. Z dalszej części trasy warto odnotować świetne widoki ze wzniesienia Chomińskie (468m.) i fajnie wyeksponowany zjazd do Birczy.

Dolina Sanu - okolice Krzywczy © mrozin

Przebieg trasy:

Kategoria pogórze, Kopystańka

yaco1
| 20:16 sobota, 20 sierpnia 2011 | linkuj Nabrałem chęci na taką trasę (bez dzikich świń i psów byłoby lepiej )
pr0zak
| 12:04 środa, 3 sierpnia 2011 | linkuj Fajne te tereny na pogórzu Przemyskim będę musiał nadrobić zaległości i sie tam wybrać, bo tereny naprawdę urocze. A zdjęcia faktycznie bardzo ładne.
DaDasik
| 11:14 sobota, 30 lipca 2011 | linkuj Widać pogoda dopisała! Widoczność rewelacyjna :)
mrozin
| 06:54 piątek, 29 lipca 2011 | linkuj - Petroslavrz, kundello21: świetnie było by razem pokręcić w tamtych okolicach, choć ja pewnie startował bym z Dubiecka, z Rzeszowa pod Kopystańkę i z powrotem dla mnie za daleko;

- grzzych: zdjęcia są po lekkim wyostrzeniu, ale nie chcę przesadzać, stawiam na naturalizm;) poza tym dużo zależy od monitora, moje foty inaczej prezentują się na monitorze w domu a inaczej w pracy. pozdr.
grzzych
| 18:30 czwartek, 28 lipca 2011 | linkuj śliczne zdj, aczkolwiek można z nich jeszcze trochę wycisnąć:) (tj. ocieplenia barw, dodanie cieni, itd)
pozdrower;)
kundello21
| 18:59 wtorek, 26 lipca 2011 | linkuj Tam jest tak pięknie, że tylko jechac... Po prostu inny świat.

Piotrek, będą chętni:D (wiesz o czym mówię...)
Petroslavrz
| 16:25 wtorek, 26 lipca 2011 | linkuj O dzikich świniach nie wiedziałem :) znam tę trasę w jakiś 70% i jak będą chętni to w sierpniu pojedziemy coś podobnego z Rzeszowa. Z podmokłymi łąkami też miałem problem, z daleka zdają się suche, a jak człowiek wjedzie okazuje się, że pod spodem jedno wielkie jezioro.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa boten