avatar Ten blog rowerowy prowadzi mrozin z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 5247.00 kilometrów w tym 987.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.48 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy mrozin.bikestats.pl
  • Sprzęt Rincon

marcowe tereny

Piątek, 23 marca 2012 · dodano: 26.03.2012 | Komentarze 2

Kilka dni w Dubiecku, czyli pierwsze w tym roku kręcenie po Pogórzu Przemyskim. Rano do tartaku poukładać łaty na więźbę dachową a następnie coś na rozgrzewkę przed planowanym na dzień następny wypadem. Wybrałem coś krótkiego, intensywnego i niezurbanizowanego czyli podjazd przez Śliwnicę na Chełm i dalej żółtym pieszym wzdłuż Nienadowej. Jak dla mnie to absolutna klasyka wśród krótkich tras, jest wszystko: podjazd, teren, przestrzeń - za każdym razem niesamowita frajda.

przez Śliwnicę © mrozin

podjazd przez Hucisko Nienadowskie do Jodłówki © mrozin

wdłuż Górnej Nienadowej © mrozin

gruntówka na żółtym szlaku © mrozin

okoliczne pagórki © mrozin

końcówka żółtego przezd zjazdem do Dubiecka © mrozin

Kategoria pogórze

mrozin
| 11:54 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj - k4r3l - jechałem od dołu;) to końcówka podjazdu asfaltowego, dobre miejsce na wyrównanie oddechu, dalej podjazd przybiera formę szutrowo - gruntową, taka dzida do nieba ;) pozdr.
k4r3l
| 11:48 poniedziałek, 26 marca 2012 | linkuj szutróweczki eleganckie. a to na pierwszym foto to podjazd czy zjazd?:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iejza