avatar Ten blog rowerowy prowadzi mrozin z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 5247.00 kilometrów w tym 987.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.48 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy mrozin.bikestats.pl
  • Sprzęt Rincon

Beskid Niski dzień 1

Niedziela, 29 kwietnia 2012 · dodano: 01.05.2012 | Komentarze 9

Wyjazd z Bartkiem, kumplem z pracy. Start z Rzeszowa w niedzielę o szóstej rano. Rowery na samochód i jedziemy. Miejscówka ugadana przez telefon u Krystyny i Pitera w Gładyszowie - szczerze polecam i lojalnie ostrzegam...;) Przed ósmą jesteśmy na Przełęczy Małastowskiej. Pierwszego dnia uderzamy na pd-zach. Sporo terenu. Fajny odcinek czarnym z Wysowej na Przełęcz Huciańską. Z przełęczy szutrowy, szybki zjazd do Ropek (zajebistejszyn) dalej gruntówką na Przełęcz Lipka i zjazd czarnym do Izb. Posiłek: biały Lion i kabanos. Jest moc! Ciśniemy nieopodal Lackowej do Mochnaczki. Podjazd na Piorun i widoczki na Beskid Sądecki. Zjazd do Czyrnej - 76 km/h z dziurami w asfalcie. W Ujściu Frytki+Filet z kurczaka+surówka+chmielowy. Piekielnie udany dzień!

Przełęcz Małastowska - meta niedaleko © mrozin

#lat=49.475040977749&lng=21.131535&zoom=12&maptype=ts_terrain

Kategoria Beskid Niski

mrozin
| 10:32 poniedziałek, 7 maja 2012 | linkuj - k4r3l ,phoros - trasa jak dla mnie optymalna, czułem zmęczenie ale bez zakwaszenia i zdychania pod prysznicem ;) Choć wydaje mi się że przewyższeń więcej było niż bikemap pokazuje. joł!
DaDasik
| 18:02 piątek, 4 maja 2012 | linkuj Bajer... Zazdroszczę tych góreczek i widoczków :)
k4r3l
| 19:14 środa, 2 maja 2012 | linkuj fotki jak z lata, ale to chyba wszędzie tak jest :) a sama trasa widzę ciekawa, ale czy wymagająca? :)
azbest87
| 17:27 środa, 2 maja 2012 | linkuj Też bym się z chęcią wybrał w te tereny. Może jak znajdzie się parę dni czasu:)
pr0zak
| 06:40 środa, 2 maja 2012 | linkuj Niezłe tereny, w końcu wszystko sie zazieleniło i pięknie to wygląda.
mrozin
| 22:09 wtorek, 1 maja 2012 | linkuj Nie to nie my. Tak znamienitej ekipy nie idzie pomylić z nikim innym ; )
adriano88
| 22:03 wtorek, 1 maja 2012 | linkuj Jechaliscie może samochodem przez Wilczyska/Stróże? Mijalismy się chyba na trasie, bo jakoś te rowery kojarze, albo tylko mi się wydaje :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa razpr