avatar Ten blog rowerowy prowadzi mrozin z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 5247.00 kilometrów w tym 987.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.48 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy mrozin.bikestats.pl
  • Sprzęt Rincon

Beskid Niski dzień powrotu

Wtorek, 1 maja 2012 · dodano: 08.05.2012 | Komentarze 3

Plany na ten dzień były ambitniejsze ale kilka czynników zadecydowało o skróceniu trasy. Wyszedł taki lekki rozjazd, trochę terenu na żółtym szlaku za Odernem no i wjazd na Magurę Małastoswką. Jak się okazało przez Magurę prowadzi rewelacyjny niebieski szlak, świetnie się nim jechało i tylko żal, że nie pociągnęliśmy dalej w kierunku Szymbarka. Następnym razem nadrobię to niedociągnięcie, podobnie jak planowaną a niezrealizowaną Maślaną Górę. Generalnie wypad udał się rewelacyjnie, wielkie dzięki dla Bartka za wspólną jazdę, co się osłuchałem na podjazdach to moje;)

Oderne, tam w oddali kręciliśmy pierwszego dnia © mrozin

Oderne - końcówka podjazdu © mrozin

Pieniny Gorlickie © mrozin

niebieski na Magurę © mrozin

Magura Małastowska © mrozin

schronisko PTTK na Magurze - podają świetne pierogi © mrozin

trasa:
?133646609789431#lat=49.552178700618&lng=21.381775689086&zoom=12&maptype=ts_terrain