avatar Ten blog rowerowy prowadzi mrozin z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 5247.00 kilometrów w tym 987.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.48 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy mrozin.bikestats.pl

rozpalone cerkwie

Niedziela, 8 lipca 2012 · dodano: 09.07.2012 | Komentarze 5

Weekend w Dubiecku. Pomimo skwaru zdecydowałem się coś przejechać. Na początek pod cerkiew do Piątkowej a potem jak wyjdzie. Tereny takie, że nie było co liczyć na jakiekolwiek zakupy. Do plecaka zapakowałem więc zmrożoną półtoralitrowa wodę mineralną i litrową colę. Pomimo upału jechało się dobrze, do czasu. Podczas powrotu, obrany po analizie mapy skrót (leśna droga z okolic Jawornika) przerodził się w największa męczarnie tego roku. Po kilku kilometrach jazdy i brodzenia w błocie leśny dukt wygasł, doprowadzając mnie do kilkumetrowego jaru, którego za cholerę nie dało się obejść. Zmagania z lasem, upałem i wściekniętymi bącurami kosztowały sporo sił (bąki były wielkości wróbli i atakowały zapiekle niczym małe japońcyki). Myśl o zimnym piwku czekającym w lodówce wzmagała jednak moją aktywność i wyprowadziła mnie z zapadzistego lasu:)

cerkiew w Piątkowej © mrozin

był bród, jest mostek © mrozin

Bodnarów, w dole Jawornik Ruski © mrozin

zjazd do Borownicy © mrozin

Ulucz i cerkiew na wzniesieniu Dębnik © mrozin

tu jeszcze starałem się jechać © mrozin