avatar Ten blog rowerowy prowadzi mrozin z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 5247.00 kilometrów w tym 987.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.48 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy mrozin.bikestats.pl
  • Sprzęt Rincon

śniegiem i lodem

Niedziela, 17 marca 2013 · dodano: 18.03.2013 | Komentarze 3

W piątek nawaliło śniegu po zęby a już w niedzielę miejskie drogi lśniły w słońcu czarnym asfaltem. Za miastem warunki wciąż ciężkie, topniejący śnieg i wyślizgany lód ale dzięki mojej bajecznej technice nie zaliczyłem gleby a jedyne 42 podparcia i 3 znaczące chybotnięcia.

Trasa: przez miasto, Roch, Chmielnik, Niedybrze i powrót.

Fotejszyn:

początek podjazdu i pierwsze problemy z przyczepnością © mrozin

jest śnieg, jest zabawa © mrozin

zjazd do Chmielnika © mrozin

Kategoria Rzeszów

mrozin
| 13:12 poniedziałek, 18 marca 2013 | linkuj Każde chybotnięcie to strzał gorąca pod kopułą :D
miciu22
| 12:46 poniedziałek, 18 marca 2013 | linkuj Tak, chybotniecia są straszne :D
panther
| 09:36 poniedziałek, 18 marca 2013 | linkuj Bez kolców po takiej nawierzchni jeżdzi się wyjątkowo trudno.
W swoim Krossie jeszcze na kolcach jeżdzę. Na asfatlach tylko trekkingowym rowerem.
Może w tym roku, po jeszcze kilku śnieżycach doczekamy się w końcu wiosny ;-)
Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa odalu