avatar Ten blog rowerowy prowadzi mrozin z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 5247.00 kilometrów w tym 987.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.48 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy mrozin.bikestats.pl
  • Sprzęt Rincon

Rzeszów - Dubiecko (1. dzień wyprawy w Bieszczady)

Piątek, 28 sierpnia 2009 · dodano: 24.06.2010 | Komentarze 0

Koniec sierpnia 2009r. Pierwszy dzień dwuosobowej wyprawy w Bieszczady. Odcinek Rzeszów - Dubiecko czyli 48 km, z czego 60% to asfalt, pozostałe 40% stanowiły drogi gruntowe i szuter.

Chcąc uniknąć jazdy główną drogą pojechaliśmy na Chmielnik, następnie na Zabratówkę. Podjazd, klika minut jazdy drogą nr 877 aż do skrętu w lewo na drogę lokalną w kierunku Jawornika (brak drogowskazu).Jako wskazówkę podam, iż na tym rozwidleniu jest drogowskaz na Grzegorzówkę.

Przejazd do Jawornika drogą szutrową, w pobliżu nadajnika telekomunikacyjnego. Nie zjeżdżaliśmy do Przedmieścia tylko pociągnęliśmy grzbietem masywu prosto, aż do zjazdu przy kapliczce starym zniszczonym asfaltem do centrum Jawornika. Następnie stromy, kręty podjazd prowadzący do skrętu w prawo w drogę szutrową do Drohobyczki przez Jastrzębiec. Przejazd przez Jastrzębiec to fajny, terenowy odcinek zakończony zjazdem pod kościół. Spod Kościoła w Drohobyczce prostą drogą do Przedmieścia Dubieckiego.