avatar Ten blog rowerowy prowadzi mrozin z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 5247.00 kilometrów w tym 987.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.48 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy mrozin.bikestats.pl

foxiu
| 10:03 poniedziałek, 27 września 2010 | linkuj czemuż, do k.... nędzy trafiam na takie foty w deszczowy poniedziałek siedząc w pracy ;)

ale przynajmniej już wiem, na co się szykować w przyszłym roku końcem sierpnia / początkiem września. Tylko do ogarnięcia został temat strażników w wyższych partiach, pewnie zadowoleni z rowerzystów nie będą...
kundello21
| 09:34 wtorek, 6 lipca 2010 | linkuj Złoto i zieleń:) Pięknie...
Ale bym zjechał rowerkiem z połonin:D
azbest87
| 11:51 poniedziałek, 28 czerwca 2010 | linkuj Świetne zdjęcia z połonin:)) też z chęcią zobaczę więcej. Też miałem właśnie zamiar jechać połazić po połoninach, ale jednak wyjdzie na to że spróbuję dotrzeć do ich podnóży rowerem:)
Pozdro!
DaDasik
| 10:00 sobota, 26 czerwca 2010 | linkuj Oczywiście, że tak :). Takie zdjęcia z przyjemnością się ogląda. Wrzucaj ile się da ;)
mrozin
| 07:33 sobota, 26 czerwca 2010 | linkuj Dzięki wielkie. Jestem na bikestats od niedawna i mimo iż wrzucam zdjęcia z opisami i tagmi wciąż mam mały limit dzienny, więc wszystkiego na raz nie mogę wrzucić. Jeśli chodzi o wrażenia czysto rowerowe to polecam moje wpisy z ubiegłorocznej sierpniowej wyprawy w Bieszczady. Dotarliśmy pod same połoniny do Chmiela. Obecnie na blogu są pierwsze trzy odcinki. Opisuje mniej więcej jak jechaliśmy. Wkleję jeszcze przejazd przez Góry Otryt i odcinek powrotny. Co do samych połonin to dodam jeszcze (gdy limit upload pozwoli) przejście wiosenne i letnie jak sobie życzysz :) pozdrawiam
DaDasik
| 21:22 piątek, 25 czerwca 2010 | linkuj Piękne, naprawdę można się rozmarzyć..... :)
PS. Teraz daj focie z wiosny i lata ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iesci