avatar Ten blog rowerowy prowadzi mrozin z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 5247.00 kilometrów w tym 987.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.48 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy mrozin.bikestats.pl
  • Sprzęt Rincon

Patryja i Węgierska Góra

Sobota, 3 lipca 2010 · dodano: 08.07.2010 | Komentarze 6

Trasa:
Dubiecko-Nienadowa Górna-Patryja-Polanki-Helusz-Węgierska Góra-Średnia-Krzywcza-Bachów-Babice-Nienadowa.

Od dłuższego czasu intrygował mnie wznoszący się w oddali maszt telekomunikacyjny, tym bardziej że ponoć od Nienadowej dojechać się tam nie da;) Kilkadziesiąt minut pedałowania, podjazd polami i byłem pod masztem. Nazwa na mapie - Patryja. Widok przedni - dolina Sanu. Dalej udałem się szlakiem zielonym (dobre oznakowanie trasy) na Helusz - bardzo fajny odcinek lasem świerkowym. Z Helusza do Woli Węgierskiej i tam podjazd szutrem na Węgierską Górę (kurhany). Traf chciał, że akurat tej soboty odbywał się tam XV Zlot Rowerowy im. gen. Marka Papały . Przejechałem więc część pętli i w Średniej zjechałem w dół do Krzywczy. Burza. Przeprawa w deszczu promem przez San. Dalej miał być czarny szlak do Bachowa a było pole i chaszcze, dopiero po 2 km dało się jechać. Szutrem pod kładkę w Bachowie, dalej na Babicę, podjazd na Górę Babicką i zjazd do Dubiecka. Gdyby nie Argentyna - Niemcy o 16 trasę przedłużył bym o pełną pętlę XV Zlotu gen. Papały, a tak zrobię to następnym razem.

Maszt w Patryji © mrozin

podjazd z Nienadowej Górnej © mrozin

zielony szlak wzgłuż lasu © mrozin

szutrem między świerkami © mrozin

krzyż przy Sanie © mrozin

kładka w Bachowie © mrozin

Kategoria pogórze

k4r3l | 20:54 poniedziałek, 9 sierpnia 2010 | linkuj świetne tereny jak widać na załączonych obrazkach; traska wygląda na wylajtowaną a te szuterki bardzo przyjemne :)
DaDasik
| 10:24 poniedziałek, 19 lipca 2010 | linkuj Piękne zdjęcia :) Zazdroszczę.... :)
mrozin
| 09:04 piątek, 9 lipca 2010 | linkuj zależy czy drogą główną na Dynów, czy drogami lokalnymi (część stanowią drogi gruntowe i szutry) np. przez Jawornik i Jastrzębiec, ale generalnie ok. 50 km. w jedną stronę. W tamte rejony uderzył ostatnio azbest87 - zobacz również jego wpis:) pzdr
kundello21
| 08:47 piątek, 9 lipca 2010 | linkuj Czyli to jest Patryja:) Fajnie... a z Rzeszowa ile km?
mrozin
| 20:51 czwartek, 8 lipca 2010 | linkuj właśnie widziałem twój wpis - natrzaskałeś sporo kilometrów, tereny do jazdy pierwsza klasa!
azbest87
| 17:38 czwartek, 8 lipca 2010 | linkuj Dzisiaj udało mi się dostać w niedalekie od tych tereny:) między innymi do Słonnego:) ale trzeba było kawałek się przejechać;)
Pozdro!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa otaja