avatar Ten blog rowerowy prowadzi mrozin z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 5247.00 kilometrów w tym 987.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.48 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy mrozin.bikestats.pl
  • Sprzęt Rincon

Tuligłowy

Niedziela, 11 lipca 2010 · dodano: 27.07.2010 | Komentarze 1

Przebieg trasy:
Nienadowa - Babicka Góra - Połanki - Helusz - Węgierska Góra - Bukowy Garb - Śmigowa Góra - Tuligłowy - Węgierka - Pruchnik - Jodłówka - Hucisko Nienadowskie - Dubiecko.

Przejechana trasa w 80% pokrywa się z dużą pętlą piątego etapu Maratonu Rowerowego Cyklokarpaty, który odbył się 3 lipca br. Odcinek od Helusza do Bukowego Garba był mi już znany, tyle że poprzedni wypad skończyłem zjazdem do Krzywczy, tym razem pociągnąłem dalej na wschód. Czekał mnie kilkukilometrowy przejazd drogą szutrową przez las aż do wyjazdu na płaskowyż w okolicach kopalni gazu ziemnego w Tuligłowach. Na Śmigowej Górze niecodzienny jak na moje wypady rowerowe widok - na północy ogromna przestrzeń i ciągnąca się po horyzont równina. W tym miejscu zgubiłem oznakowanie dużej pętli maratonu, uderzyłem więc w kierunku Próchnika. Dalej na Jodłówkę i tu zaskoczenie - dość ciężki odcinek. Na ok 10 km czekało mnie kilka dość stromych podjazdów które, co nie działa dobrze na nastrój pedałującego, oddawałem momentalnie na równie stromych zjazdach. Na koniec mozolny podjazd na Mechową Górę i kilka km zjazdu do Nienadowej.