avatar Ten blog rowerowy prowadzi mrozin z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 5247.00 kilometrów w tym 987.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.48 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy mrozin.bikestats.pl
  • Sprzęt Rincon

Winna Góra

Sobota, 14 sierpnia 2010 · dodano: 25.08.2010 | Komentarze 4

Przebieg trasy:
Dubiecko - Wybrzeże - Słonne - Winna Góra - i z powrotem

Przed wieczornym grilem wybrałem się na przejażdżkę wzdłuż Sanu, zwieńczoną podjazdem na Winną Górę. Przednie widoki: dużo chmur i zachodzące słońce.

Dolina Sanu © mrozin

Winna Góra © mrozin

zjazd do Słonnego © mrozin

San © mrozin

na kładce w Słonnem © mrozin

Kategoria pogórze

Kriss | 17:35 niedziela, 16 września 2012 | linkuj Miałem okazje podjeżdzac tam ze slonnego,meczący jest ten podjazd,dobre jest to że ciagle jest asfalt lepiej natą winną góre podjeżdzać przez te łączki z Dylągowej.
kundello21
| 19:17 czwartek, 26 sierpnia 2010 | linkuj Nasze piękne rejony:)
azbest87
| 21:08 środa, 25 sierpnia 2010 | linkuj Tak w ogóle to ja jechałem tą drogą tylko że ze Słonnego pod górkę:) ostry podjazd tam jest:D
| 21:07 środa, 25 sierpnia 2010 | linkuj Piękne widoczki:) Pogórze Przemyskie ma swój urok:)
Pozdro!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa erwon