avatar Ten blog rowerowy prowadzi mrozin z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 5247.00 kilometrów w tym 987.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.48 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy mrozin.bikestats.pl
  • Sprzęt Rincon

w słońcu

Niedziela, 3 kwietnia 2011 · dodano: 05.04.2011 | Komentarze 4

To było to, na co czekałem od dłuższego czasu. Słońce, kilka podjazdów i przestrzeń, nieograniczona i niezurbanizowana. Po zimowym zastoju pierwszy z podjazdów, ze Słonnego na Winną Górę mocno mnie sponiewierał. Na górze nogi miałem jak zalane cementem a serducho waliło jak oszalałe. Potem było już tylko lepiej. Odcinek z Dąbrówki do Żohatynia przez las, z górki, świeżutkim asfaltem - niemal bez kręcenia. Na koniec Cerkiew w Piątkowej w bezlistnej scenerii.

Kilka fotek:

?130199454720956#lat=49.77939&lng=22.36024&zoom=12&type=1

Kategoria pogórze

niradhara
| 16:04 piątek, 8 kwietnia 2011 | linkuj Przepiękne widoki, dla takich warto znieść sponiewieranie i walenie serducha :)
k4r3l
| 18:49 czwartek, 7 kwietnia 2011 | linkuj szok! widoczki takie, że aż się chce tam pośmigać! tylko pewnie jak wiater duje to się nie ma gdzie schować :)
DaDasik
| 09:56 czwartek, 7 kwietnia 2011 | linkuj Ale masz piękne tereny do jazdy :D
Kurcze, ale zazdroszczę :)
kundello21
| 09:36 środa, 6 kwietnia 2011 | linkuj Pieknie tam jest... dobrze że coraz cieplej, to wybiore sie tam też:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa emwog