avatar Ten blog rowerowy prowadzi mrozin z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 5247.00 kilometrów w tym 987.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.48 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy mrozin.bikestats.pl
  • Sprzęt Rincon

Weekendowo

Sobota, 7 maja 2011 · dodano: 09.05.2011 | Komentarze 4

Po tygodniu za biurkiem i w papierach udało się wygospodarować podczas weekendu chwilę czasu na kręcenie. Generalnie jechało się świetnie, tyle że na otwartym terenie solidnie wiało. Szukałem głównie szutrówek i polnych dróg tak więc do końca sam nie wiem którędy jechałem, generalnie okolice Huciska, Jodłówki i Śliwnicy.

kilka fotek:

okolice Jodłówki © mrozin

szutrem © mrozin

jest tu podjazd, czy go nie ma ? © mrozin

słit © mrozin

przed zachodem © mrozin

Kategoria pogórze

DaDasik
| 14:53 czwartek, 12 maja 2011 | linkuj Ale fajne widoczki :)
Super
kundello21
| 09:42 wtorek, 10 maja 2011 | linkuj Widać te podjazdy na zdjęciu, a jeśli widać, to znaczy że były mocne w rzeczywistości.
azbest87
| 06:45 poniedziałek, 9 maja 2011 | linkuj Ostatnia fota fajnie wygląda- tylko mgieł mi tu brakuje i byłoby gienialne:)
Pozdro!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylisz