avatar Ten blog rowerowy prowadzi mrozin z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 5247.00 kilometrów w tym 987.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.48 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy mrozin.bikestats.pl
  • Sprzęt Rincon

Pogórze Przemyskie - dz.1.

Czwartek, 21 lipca 2011 · dodano: 25.07.2011 | Komentarze 5

Końcówka urlopu, miał być wypad w Beskid Niski ale nie wyszło. Wyszło za to jak zwykle niezawodne Pogórze Przemyskie.

Pierwszy wypad przypadł na pochmurny czwartek. Cel - Huta Brzuska i Bodnarów. Na początek kilka kilosów po płaskim, a następnie mozolne wspinanie się asfaltem przez Hutę. Z trzech dróg prowadzących z Iskani do Birczy miałem do dnia wyprawy przerobione dwie: szosą dnem doliny oraz leśnym szutrem przez szczyt Panieński Czub (500m.n.p.m.) ale właśnie trasa przez Hutę Brzuską okazała się najbardziej efektowna. Fajna ekspozycja ze wzniesienia w kierunku północnym, kilkaset metrów dalej widoczek ze Smyczala (462m.)dla odmiany w kierunku południowo - zachodnim. Następnie zjazd do Birczy, śniadanko i dalej przez Lipę i Malawę w kierunku Jawornika Ruskiego. Tu kolejny podjazd mini-serpentynami na szczyt Sucha (470m.) i dalej Bodnarów (477m.). Kolejne kilkanaście kilometrów to zjazd z w.w. wysokości do poziomu Sanu w Iskani, z prędkością ok 35 km/h. Wypad był luks: podjazdy, kilka widoczków no i mimo granatowych chmur uniknąłem deszczu.

Końcówka podjazdu przez Hutę Brzuską © mrozin

Przebieg trasy:

Kategoria pogórze

DaDasik
| 11:11 sobota, 30 lipca 2011 | linkuj Ale piękne widoczki :)
niradhara
| 07:14 wtorek, 26 lipca 2011 | linkuj Cudowna trasa i fotki, aż zachciało mi się tam pojeździć! :)
Petroslavrz
| 18:19 poniedziałek, 25 lipca 2011 | linkuj w 100% się zgadzam, wszystkie podjazdy są w sam raz na rower, nie ma ścian, Pogórze Przemyskie jest w miarę równe, wszędzie po około 500m n.p.m. Cisza i spokój jak nigdzie indziej w Polsce.
Tylko w lasach straszna dzicz :P
kundello21
| 12:27 poniedziałek, 25 lipca 2011 | linkuj Najlepsze zapupia do jazdy rowerem w Polsce! :)
flash
| 08:07 poniedziałek, 25 lipca 2011 | linkuj Fajne szuterki...a raczej szuterki z fajnymi widoczkami, aż przyjemnie się pedałuj, gdy jest na co popatrzeć :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa degoo