avatar Ten blog rowerowy prowadzi mrozin z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 5247.00 kilometrów w tym 987.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 20.48 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy mrozin.bikestats.pl
  • Sprzęt Rincon

Krępak w deszczu

Poniedziałek, 19 lipca 2010 · dodano: 27.07.2010 | Komentarze 3

Przebieg trasy:
Dubiecko - Iskań - Bircza - Chomińskie - łodzinka Górna - Makówki - Krępak - Bircza - Dubiecko

Pomimo solidnego zachmurzenia zdecydowałem się na wyprawę do Arłamowa, liczyłem że pogoda poprawi się w trakcie jazdy, jeśli nie, skrócę wyprawę. Do Birczy czyli pierwsze 20 km było ok, chmury sine i niskie ale wciąż bez deszczu. Podjazd z Birczy na Chmomińskie (466m.) i jestem w chmurach, mleko po horyzont, widoczność ok 100m. Pierwszy deszcz ale jadę dalej, rozważając wstępnie alternatywną trasę. Zjazd do Łodzinki Górnej, deszcz zacina coraz mocniej, szybka decyzja, skręt w lewo w drogę szutrową i podjazd na Makówki (490m.) i dalej Rezerwat Krępak, który po analizie mapy zastąpił pierwotny cel wyprawy. Jazda w chmurach, mocna ulewa i zjazd serpentynami do Birczy dalej doliną powrót do Dubiecka. Lało do końca dnia, Arłamów przełożony na następną wyprawę.

Bircza © mrozin

krzyż przed Nienadową © mrozin

Kategoria Krępak

azbest87
| 21:08 wtorek, 27 lipca 2010 | linkuj Fajne to ostatnie zdjęcie:)
mrozin
| 12:38 wtorek, 27 lipca 2010 | linkuj Witam. Z Dubiecka pochodzi moja żona, bardzo często jeździmy do jej rodziców na weekend lub kilkudniowy urlop. Rower na samochód i na południe. A z Dubiecka to już można nawet pod Bieszczady i z powrotem w jeden dzień śmignąć. Tereny idealne do jazdy na rowerze. Co do wspólnej wyprawy jestem za, tyle że w tygodniu praca i ciężko będzie ustalić jakąś konkretną datę. pozdrawiam
kundello21
| 11:55 wtorek, 27 lipca 2010 | linkuj Super trasa:) Dojechałeś pociągiem czy mieszkasz w Dubiecku chwilowo?
Oj to widze że musimy sie styknąć kiedyś na jazdę z całą ekipą:) hehe

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylisz